WERKWIJZE

Elk bedrijf is uniek en elke bedrijf verdient een aanpak op maat. Wij zijn van mening dat een bedrijf alleen optimaal kan groeien als er campagnes op maat opgesteld worden. Uw wil toch ook het beste voor u bedrijf?

Adverteren in Google Adwords gebeurt via een bepaald aantal stappen. Klik hieronder op de pijlen om de stappen te bekijken.

Onze werkwijze

1. Een verkennend gesprek

Aan de hand van een eerste gesprek wordt nagegaan wat uw doelstellingen zijn en wat u wil bereiken met een advertentiecampagne in Google. Wij denk mee over wat optimaal is voor u, welke doelstellingen u het beste kan nemen en hoe we deze gaan meten. Vervolgens verwerven we samen meer inzicht in de huidige concurrentie voor uw producten of diensten en hoe zij momenteel online adverteren aanpakken. Er wordt ook gedefinieerd wat uw doelpubliek is en hoe u dit doelpubliek wil bereiken.

2. De campagne opstellen

Na de eerste analyse in het verkennend gesprek stellen we één of meerdere persoonlijke campagnes voor u op met relevante advertentiegroepen, zoekwoorden, bied-strategie, doelgroep, regio’s, extensies,  … en stellen we het optimale budget per maand of per dag voor dat u kan goedkeuren of bijsturen.

Voor deze uitgedachte campagne stellen we ook enkele extra webpagina’s voor (landingspagina’s) die er voor zullen zorgen dat uw advertenties zo hoog mogelijk komen te staan en zo weinig mogelijk kosten!

3. Rapportering, opvolging en bijsturing

Nadat de campagne en het nodige budget besproken is wordt de campagne in werking gesteld. Er zal maandelijks een rapport opgemaakt worden met de resultaten en waar er nog kan verbeterd worden. Dit rapport wordt u per e-mail of persoonlijk met u besproken zodat de volgende maand u campagne verder kan worden geoptimaliseerd.

Bovendien wordt uw campagne tijdens de maand ook regelmatig bijgestuurd en gecontroleerd waar nodig zodat u zeker de optimale ROI ( = Return on Investment) bereikt.